pondělí 2. června 2014

Diary 2

Včera jsem měla odjet na internát, nejela jsem. Díky tomu jsem měla dnes pěkný jídelníček a cvičení hned zrána. (Na internátě jsou hnusná jídla, ráno chléb s čímsy a na večeři co si holky přejí, obvykle něco sladkého.) Ke cvičení jsem si přidala 30ti denní výzvu na nohy, už dříve jsem to cvičila a byla jsem s nohama spokojená.


JÍDELNÍČEK


Snídaně : 2x celozrná buka s ledovým salátem, rajčaty,paprikou a trochou másla a 2 plátky drůbežího salámu. Zelený čaj.
Svačina : (po cvičení) 300ml mléka a jeden banán (milk shake drink)
Oběd : trošičku polévky
Svačina : celozrná bulka (to co na snídani,ale 1x)
Večeře : ještě uvidíme

Víte co je příšerné? Že nevidíte změny na těle ihned, strašně mi to vadí. :)
Ale budu tvrdě makat aby to vidět šlo! :)
PS: dokládám obrázek výzvy na nohy :)

Díky za přečtení Wendy. 




Žádné komentáře:

Okomentovat