sobota 7. prosince 2013

Me

Me
Takže něco o mě.
Jmenuji se Vendula, chodím na SŠ zdravotnickou do Brna.
Ten obor mě moc nebere, přeci jen jsem chtěla býr veterinářka, ale co bych byla kdybych vystudovala veterinu?.. no bylo by mi to k „hovnu“ a musela bych studovat vysokou,což bych nedala..
Má oblíbená skupina je One direction, můj oblíbenec je Harry, ale samozřejmě pak ostatní.
Mým nejoblíbenějším filmem je Hunger games.
A taky knížky Hunger games, snad pod stromek dostanu sílu vzdoru.
Mám tmavě hnědé vlasy, ale pod barvou jsem blond.
Nenávidím lidi kteří se přetvařují.
Nesnáším když mi někdo lže do očí.
Jsem dost agresivní.
Často se vzdávám.
Ráda píšu povídky,ale zatím mi je nikdo nikdy neokomentoval, možná ani nepřečetl.
Ráda se směji.
Můj nejoblíbenější herec je Josh Hutcherson (hraje i v Hunger Games)
Miluji modrou barvu a nenávidím růžovou.
Jsem strašně negativní člověk.
Na vše mám svůj názor a jsem drzá.
Miluji tanec a kávu.
Mé nejoblíbenější zvíře je vlk.
A už opravdu netuším co psát :)










Žádné komentáře:

Okomentovat